Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Klub Włóczykija

We wrześniu 2016 roku powzięliśmy postanowienie o założeniu Szkolnego Klubu Włóczykija. Jego członkami stali się miłośnicy wędrówek górskich, którzy co roku we wrześniu wyruszają, by zdobywać szczyty polskich gór.

Zapraszamy do wspólnych wycieczek wszystkich miłośników gór!

Rajd po Karkonoszach

W październiku 2023r. miłośnicy polskich gór pod opieką p. Anny Kwiatkowskiej, p. Błażeja Bartosika i p. Marty Łykowskiej wyruszyli na rajd po Karkonoszach w ramach realizacji projektu Klub Włóczykija. Pokonaliśmy sporą ilość kilometrów, często pod górkę... Walczyliśmy z wiatrem i ze zmęczen...

We wrześniu 2016 roku wyjechaliśmy w Góry Świętokrzyskie. Pokonaliśmy sporą ilość kilometrów, często pod górkę... Walczyliśmy ze zmęczeniem, z każdym kilometrem większym, wspinając się na najwyższy szczyt Gór Świętokrzyskich – Łysicę–612m, wędrując szlakiem górskim przez P...

Karkonosze

05.08.2022

We wrześniu 2017 roku w ramach wycieczki ze Szkolnego Klubu Włóczykija pokonaliśmy kolejno 16, 14 i 12 km po stromym terenie. Wspięliśmy się na Śnieżkę, Wysoki Kamień i Krzyżnik. Wszyscy dzielnie kroczyliśmy pod górę. Niekiedy mocno zmęczeni, ale z ogromnym uśmiechem i pełni dumy, podziwialiśmy gó...

Pieniny

W dniach 10-14 września 2018 r członkowie Klubu Włóczykija uczestniczyli w rajdzie po Pieninach. W ramach górskiej włóczęgi weszliśmy na Palenicę, przeszliśmy szlakiem  granicznym Małych Pienin pod Wysoką i zeszliśmy do Wąwozu Homole. Kolejnego dnia wspięliśmy się na  Lubań (1211 m n....